Elhunyt munkavállaló

Kérdés: Hogyan rendezheti a táppénzt, illetve a ki nem adott szabadságot a munkáltató annak a munkavállalónak az esetében, akit 2016. március 21-től foglalkoztatott, 2016. augusztus 1-jétől súlyos betegség miatt keresőképtelen volt, és 2017. áprilisban elhunyt? A munkavállaló haláláról az internetről értesült a munkáltató, a családtól semmilyen értesítést nem kaptak, az özvegy nem akar kommunikálni a munkáltatóval. A keresőképtelenségről szóló igazolások 2017. április 3-ig állnak a kifizetőhely rendelkezésére, a munkáltató a halál pontos idejét nem tudja.
Részlet a válaszából: […] ...megszüntetése miatt is fontos. Tájékoztatást lehet kérni a keresőképtelen állományban tartó orvostól a halál napjára és az orvosi igazolásokra vonatkozóan. Táppénz csak az orvosi igazolások alapján számolható el. A házastársat levélben fel kell szólítani, hogy...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2017. augusztus 15.
Kapcsolódó címke:

Szüléssel kapcsolatos egészségbiztosítási ellátások és a gyermekgondozási segély

Kérdés: Milyen ellátások illetik meg a kismamát gyermekszülés esetén, milyen feltételeknek kell érvényesülniük a jogosultsághoz, illetve hogyan történik az ellátások igénylése?
Részlet a válaszából: […] ...a szülés napját megelőző két éven belül másfoglalkoztató(k)nál biztosítási jogviszonyban állt, ezt a tényt a"Foglalkoztatói igazoláson" jelezni kell, továbbá mellékelni kell a kérelemhez:– a biztosítási idő igazolásához a korábbi foglalkoztatóáltal...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2005. március 8.
Kapcsolódó címkék: