A NAV telefonos ügyfél-tájékoztató és ügyintéző rendszere

Kérdés: Milyen ügyek intézhetőek a NAV telefonos ügyfél-tájékoztató és ügyintéző rendszerének használatával, és mik a szolgáltatás igénybevételének feltételei?
Részlet a válaszából: […] A NAV telefonos ügyfél-tájékoztató és ügyintéző rendszerének (ÜCC) használatával az ügyfelek a beazonosítást követően meghatározott ügykörökben intézhetnek adóügyeket, illetve egyedi ügyekben kérhetnek tájékoztatást.Tájékoztatás kérhető– az adózói...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2020. november 10.

Adóhatóság telefonos információs rendszere

Kérdés: Milyen feltételekkel vehető igénybe az adóhatóság telefonos információs rendszere, és milyen ügyek intézhetők ilyen módon?
Részlet a válaszából: […] A telefonos ügyintéző rendszerben a NAV adóztatási szerve – a 47/2013. NGM rendelet értelmében – az alábbi ügyek telefonos intézésének lehetőségét biztosítja:1. az adózó – állami adóhatóságnál nyilvántartott törzsadataira vonatkozó – egyedi bejelentései,...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2013. december 17.