A NAV telefonos ügyfél-tájékoztató és ügyintéző rendszere

Kérdés: Milyen ügyek intézhetőek a NAV telefonos ügyfél-tájékoztató és ügyintéző rendszerének használatával, és mik a szolgáltatás igénybevételének feltételei?
Részlet a válaszából: […] ...a hibásan benyújtott átvezetési és kiutalási kérelem javítása,– az egészségügyi szolgáltatási járulék hatálya alá történő bejelentkezés,– igazolás kérése adóazonosító jelről,– a gépjármű-forgalmazók illetékmentességének...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2020. november 10.

Adóhatóság telefonos információs rendszere

Kérdés: Milyen feltételekkel vehető igénybe az adóhatóság telefonos információs rendszere, és milyen ügyek intézhetők ilyen módon?
Részlet a válaszából: […] ...(3) bekezdése szerinti bejelentés (értékhatár elérésének bejelentése),4. egészségügyi szolgáltatási járulék hatálya alá történő bejelentkezés,5. papíralapon érkezett, vagy papíralapon is benyújtható, elektronikus úton érkezett bevallás javítása,6....[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2013. december 17.