A NAV telefonos ügyfél-tájékoztató és ügyintéző rendszere

Kérdés: Milyen ügyek intézhetőek a NAV telefonos ügyfél-tájékoztató és ügyintéző rendszerének használatával, és mik a szolgáltatás igénybevételének feltételei?
Részlet a válaszából: […] ...NAV telefonos ügyfél-tájékoztató és ügyintéző rendszerének (ÜCC) használatával az ügyfelek a beazonosítást követően meghatározott ügykörökben intézhetnek adóügyeket, illetve egyedi ügyekben kérhetnek tájékoztatást.Tájékoztatás kérhető– az...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2020. november 10.

Apa GYED-jogosultsága

Kérdés: Van valamilyen jogszabályi akadálya annak, hogy a GYED-et a gyermek kétéves koráig a magasabb keresettel rendelkező apa igényli úgy, hogy az ellátás folyósítása alatt folyamatosan munkát végez, és a gyermek gondozását a fizetés nélküli szabadságon lévő anya látja el? Amennyiben nincs akadálya ennek a konstrukciónak, akkor hogyan alakul az anya biztosítási jogviszonya, illetve vállalhat-e munkát egy másik foglalkoztatónál a fizetés nélküli szabadság ideje alatt?
Részlet a válaszából: […] ...be. Amennyiben a magánszemély rendelkezik PIN-kóddal, akkor a NAV Ügyféltájékoztató és Ügyintéző Rendszerének használatával telefonon is bejelentkezhet a 06 (80) 20-21-22-es telefonszámon.Az egészségügyi szolgáltatási járulékot a bejelentőlapon a...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2018. október 16.

Mentesség az egészségügyi szolgáltatási járulék megfizetése alól

Kérdés: Mentesülhet valamilyen módon az egészség--ügyi szolgáltatási járulék megfizetése alól a magán-s-zemély abban az esetben, ha semmilyen bevétele nincs, és a járulék megfizetése nagyon nagy terheket jelentene számára?
Részlet a válaszából: […] ...egészségügyi szolgáltatási járulék fizetésével, a nyomtatvány kitöltésével kapcsolatban, általánosságban felmerülő kérdéseikre telefonon keresztül is kaphatnak választ a NAV Általános Tájékoztató Rendszerének telefonszámán (06-40/42-42-42), valamint további...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2017. szeptember 5.

Adóhatóság telefonos információs rendszere

Kérdés: Milyen feltételekkel vehető igénybe az adóhatóság telefonos információs rendszere, és milyen ügyek intézhetők ilyen módon?
Részlet a válaszából: […] ...telefonos ügyintéző rendszerben a NAV adóztatási szerve – a 47/2013. NGM rendelet értelmében – az alábbi ügyek telefonos intézésének lehetőségét biztosítja:1. az adózó – állami adóhatóságnál nyilvántartott törzsadataira vonatkozó – egyedi bejelentései...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2013. december 17.