3 cikk rendezése:
1. cikk / 3 Társadalombiztosítási kifizetőhely létrehozása
Kérdés: Milyen bejelentési kötelezettségei, illetve egyéb teendői vannak annak a kft.-nek, amely társadalombiztosítási kifizetőhelyet hoz létre? 100 fő elérése esetén azonnal meg kell-e alakítani a kifizetőhelyet, vagy elég 6 hónap után? Milyen feladatai lesznek havonta a kifizetőhelynek?
2. cikk / 3 Kifizetőhelyet működtető cég szétválása
Kérdés: Létesítenie kell-e egy új társadalombiztosítási kifizetőhelyet annak a cégnek, amely egy jelenleg 140 fős, kifizetőhelyet működtető cégből válik ki, és 120 fővel folytatja tovább a tevékenységét? Mi történik a társadalombiztosítási kifizetőhellyel a régi cégnél, amely 20 fővel működik tovább? Hogyan alakul azoknak a dolgozóknak a további táppénz, terhességi-gyermekágyi segély, GYED folyósítása, akik jelenleg is az említett ellátásokban részesülnek, de a jogviszonyuk a cégnél megszűnik?
3. cikk / 3 Társadalombiztosítási kifizetőhely létesítése
Kérdés: Hány fő tartós foglalkoztatása esetén kell társadalombiztosítási kifizetőhelyet létesíteni? Hány hónapon keresztül kell tartósan a létszámot elérni? A létesítéssel kapcsolatban milyen kötelezettségei vannak a munkáltatónak?