5 cikk rendezése:
1. cikk / 5 A NAV telefonos ügyfél-tájékoztató és ügyintéző rendszere
Kérdés: Milyen ügyek intézhetőek a NAV telefonos ügyfél-tájékoztató és ügyintéző rendszerének használatával, és mik a szolgáltatás igénybevételének feltételei?
2. cikk / 5 Adóhatóság telefonos információs rendszere
Kérdés: Milyen feltételekkel vehető igénybe az adóhatóság telefonos információs rendszere, és milyen ügyek intézhetők ilyen módon?
3. cikk / 5 MLM rendszerből kapott jutalék GYED folyósítása alatt
Kérdés: Megszünteti-e az ellátásra jogosultságot a GYED alatt egy MLM rendszerből kapott jutalék, amely nem kizárólag saját munkavégzés után képződik? Magánszemélyként hová kell bejelentkeznie, és milyen bevallásokat kell küldenie a munkavállalónak? Terheli-e valamilyen társadalombiztosítási kötelezettség a német céget?
4. cikk / 5 Külföldi kifizető által adott nyeremény közterhei
Kérdés: Kifizetőnek minősül-e az a Magyarországon telephellyel nem rendelkező angol adóalany, aki az adóhatósághoz bejelentkezett, és csomagküldő szolgálati tevékenységre (távértékesítés) adószámot kapott? A cég egy nyereményjátékot szervez, amelynek során néhány magyar női magazinban nyereményszelvényeket helyeznek el, amelyek visszaküldése esetén az olvasó egy aranygyűrűt kap. Keletkezik-e ez után bármilyen adófizetési kötelezettség?
5. cikk / 5 Módosult az Art.
Kérdés: Milyen hatása van az Art. módosításának a társadalombiztosítással kapcsolatos nyilvántartásokra és bevallásokra?