6 cikk rendezése:
1. cikk / 6 Állandó meghatalmazás bejelentése
Kérdés: Hogyan kell bejelenteni a NAV felé az állandó meghatalmazást abban az esetben, ha egy cég az adóügyeit a továbbiakban egy külső vállalkozáshoz szeretné delegálni?
2. cikk / 6 Járulékfizetési kedvezmények
Kérdés: Milyen lehetőségei vannak annak a magánszemélynek, aki a veszélyhelyzet miatt elvesztette a munkáját, új helyen még nem tudott elhelyezkedni, és emiatt olyan nehéz anyagi helyzetbe került, hogy nem tudja fizetni az egészségügyi szolgáltatási járulékot sem?
3. cikk / 6 Szolgálati időre vonatkozó elismerési kérelem
Kérdés: Hogyan kell benyújtani a szolgálati időre vonatkozó elismerési kérelmet, illetve létezik-e erre a célra valamilyen formanyomtatvány? Milyen okmányokra van szükség a szolgálati idő igazolásához?
4. cikk / 6 Fizetési könnyítés engedélyezése
Kérdés: Kérheti-e egy nehéz anyagi helyzetbe került kft. a köztehertartozás egy részének elengedését az APEH-től?
5. cikk / 6 Bejelentési kötelezettség teljesítése elektronikus úton
Kérdés: Milyen módon tehet eleget egy könyvelőiroda 2006. január 31-e után az OEP felé történő elektronikus bejelentési kötelezettségének? Az OEP honlapján lévő regisztrációs lap nem teljesen egyértelmű.
6. cikk / 6 Biztosítottak bejelentése elektronikus úton
Kérdés: A Tbj-tv. változásaiban az olvasható, hogy az egészségbiztosítási pénztárhoz a biztosítottak bejelentését szoftveren kell teljesíteni. Igaz-e ez és hogyan kell kérni a szoftvert?