7 cikk rendezése:
1. cikk / 7 Bértámogatás
Kérdés: Milyen feltételekkel és mely vállalkozások vehetik igénybe a veszélyhelyzet idején történő csökkentett munkaidős foglalkoztatásnak a Gazdaságvédelmi Akcióterv keretében történő támogatást?
2. cikk / 7 Pénzbeli egészségbiztosítási ellátások igénylése
Kérdés: Valóban már csak elektronikus úton küldhető be a társadalombiztosítás pénzbeli ellátásai iránti igény a NEAK-hoz? Használható a továbbiakban erre a célra is az ügyfélkapu, vagy van valamilyen regisztrációs kötelezettség?
3. cikk / 7 Biztosítási jogviszony
Kérdés: Hogyan kaphat információkat a korábbi biztosítási jogviszonyairól egy magánszemély abban az esetben, ha feltételezi, hogy a foglalkoztatói nem tettek eleget bejelentési kötelezettségüknek?
4. cikk / 7 Nyugdíj-biztosítási adatok megtekintése
Kérdés: Milyen módon tudhatja meg a nyilvántartott nyugdíjadatait egy magánszemély? Mi a teendő abban az esetben, ha az ott szereplő adatokról már most látható, hogy a volt munkáltató tévesen adta meg azokat?
5. cikk / 7 Fizetési könnyítés engedélyezése
Kérdés: Kérheti-e egy nehéz anyagi helyzetbe került kft. a köztehertartozás egy részének elengedését az APEH-től?
6. cikk / 7 Nyugdíjas munkavállaló nyugdíjemelése
Kérdés: Valóban emelkedik-e a nyugdíj összege, és ha igen, mennyivel abban az esetben, ha a nyugdíjas személy munkát vállal, és a nyugdíja mellett legalább egy évig dolgozik? Valamennyi keresetét beszámítják az emelésnél abban az esetben, ha több helyen is végez munkát? Mit kell tennie, hogy megkapja az emelést?
7. cikk / 7 Elektronikus ügyfélkapu
Kérdés: Vonatkozik-e az elektronikus ügyintézés a nyugdíjügyekre?