5 cikk rendezése:
1. cikk / 5 Állandó meghatalmazás bejelentése
Kérdés: Hogyan kell bejelenteni a NAV felé az állandó meghatalmazást abban az esetben, ha egy cég az adóügyeit a továbbiakban egy külső vállalkozáshoz szeretné delegálni?
2. cikk / 5 Magyarországon szerzett szolgálati idő igazolása
Kérdés: Hogyan tudja igazolni a Magyarországon szerzett szolgálati időt az a személy, aki disszidált, és a munkakönyvét nem vitte magával?
3. cikk / 5 Szolgálati időre vonatkozó elismerési kérelem
Kérdés: Hogyan kell benyújtani a szolgálati időre vonatkozó elismerési kérelmet, illetve létezik-e erre a célra valamilyen formanyomtatvány? Milyen okmányokra van szükség a szolgálati idő igazolásához?
4. cikk / 5 Bejelentési kötelezettség teljesítése elektronikus úton
Kérdés: Milyen módon tehet eleget egy könyvelőiroda 2006. január 31-e után az OEP felé történő elektronikus bejelentési kötelezettségének? Az OEP honlapján lévő regisztrációs lap nem teljesen egyértelmű.
5. cikk / 5 Biztosítottak bejelentése elektronikus úton
Kérdés: A Tbj-tv. változásaiban az olvasható, hogy az egészségbiztosítási pénztárhoz a biztosítottak bejelentését szoftveren kell teljesíteni. Igaz-e ez és hogyan kell kérni a szoftvert?