Távmunka angol munkáltató részére

Kérdés: Be kell jelentkeznie egészségügyi szolgáltatási járulék fizetésére annak a magyar állampolgárnak, akit egy angol cég fog alkalmazni főfoglalkozású munkaviszonyban, de a munkát távmunkában, a magyarországi lakóhelyéről fogja végezni, és interneten tartja a kapcsolatot a foglalkoztatójával?
Részlet a válaszából: […] ...munkavállalásnak ez a formája egyre gyakoribb, hiszen a digitális eszközök és hátterek fejlődésével egyre több munka elvégezhető telefon, e-mail és internetes elérhetőséggel egy másik országból, ahonnan mind a kollégákkal, mind az ügyfelekkel aktívan tartható a...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2021. április 27.

A NAV telefonos ügyfél-tájékoztató és ügyintéző rendszere

Kérdés: Milyen ügyek intézhetőek a NAV telefonos ügyfél-tájékoztató és ügyintéző rendszerének használatával, és mik a szolgáltatás igénybevételének feltételei?
Részlet a válaszából: […] ...NAV telefonos ügyfél-tájékoztató és ügyintéző rendszerének (ÜCC) használatával az ügyfelek a beazonosítást követően meghatározott ügykörökben intézhetnek adóügyeket, illetve egyedi ügyekben kérhetnek tájékoztatást.Tájékoztatás kérhető– az...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2020. november 10.

Adóhatóság telefonos információs rendszere

Kérdés: Milyen feltételekkel vehető igénybe az adóhatóság telefonos információs rendszere, és milyen ügyek intézhetők ilyen módon?
Részlet a válaszából: […] ...telefonos ügyintéző rendszerben a NAV adóztatási szerve – a 47/2013. NGM rendelet értelmében – az alábbi ügyek telefonos intézésének lehetőségét biztosítja:1. az adózó – állami adóhatóságnál nyilvántartott törzsadataira vonatkozó – egyedi bejelentései...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2013. december 17.

Fővárosi és Pest Megyei Egészségbiztosítási Pénztár ügyfélszolgálatai

Kérdés: A sok költözés után hol intézhetik ügyeiket a Fővárosi és Pest mMegyei EP fennhatósága alá tartozó ügyfelek?
Részlet a válaszából: […] ...pénzbeli ellátási igényeket, pótlásokat, segélykérelmeket postaiúton is lehet intézni: Postai cím: 1387 Budapest, Pf. 27.Telefonona 288-5150 számon lehet elérni a pénztárt, amennyiben ismeri amellékszámot, illetve a 288-5100 számon a...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2006. október 3.

Társadalombiztosítási kifizetőhely létesítése

Kérdés: Hány fő tartós foglalkoztatása esetén kell társadalombiztosítási kifizetőhelyet létesíteni? Hány hónapon keresztül kell tartósan a létszámot elérni? A létesítéssel kapcsolatban milyen kötelezettségei vannak a munkáltatónak?
Részlet a válaszából: […] ...alábbi adatok közlése mellett bejelentkezni:– a kifizetőhely nevét, címét, az OEP által kiadottnyilvántartási számát,– postafiók-, telefon- és faxszámát,– a társadalombiztosítási feladatokat ellátó személy nevét,szakképzettségét,– a biztosítottak...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2005. október 25.