A NAV telefonos ügyfél-tájékoztató és ügyintéző rendszere

Kérdés: Milyen ügyek intézhetőek a NAV telefonos ügyfél-tájékoztató és ügyintéző rendszerének használatával, és mik a szolgáltatás igénybevételének feltételei?
Részlet a válaszából: […] ...NAV telefonos ügyfél-tájékoztató és ügyintéző rendszerének (ÜCC) használatával az ügyfelek a beazonosítást követően meghatározott ügykörökben intézhetnek adóügyeket, illetve egyedi ügyekben kérhetnek tájékoztatást.Tájékoztatás kérhető– az...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2020. november 10.

Adóhatóság telefonos információs rendszere

Kérdés: Milyen feltételekkel vehető igénybe az adóhatóság telefonos információs rendszere, és milyen ügyek intézhetők ilyen módon?
Részlet a válaszából: […] ...telefonos ügyintéző rendszerben a NAV adóztatási szerve – a 47/2013. NGM rendelet értelmében – az alábbi ügyek telefonos intézésének lehetőségét biztosítja:1. az adózó – állami adóhatóságnál nyilvántartott törzsadataira vonatkozó – egyedi bejelentései...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2013. december 17.

Fővárosi és Pest Megyei Egészségbiztosítási Pénztár ügyfélszolgálatai

Kérdés: A sok költözés után hol intézhetik ügyeiket a Fővárosi és Pest mMegyei EP fennhatósága alá tartozó ügyfelek?
Részlet a válaszából: […] ...pénzbeli ellátási igényeket, pótlásokat, segélykérelmeket postaiúton is lehet intézni: Postai cím: 1387 Budapest, Pf. 27.Telefonona 288-5150 számon lehet elérni a pénztárt, amennyiben ismeri amellékszámot, illetve a 288-5100 számon a...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2006. október 3.