A NAV telefonos ügyfél-tájékoztató és ügyintéző rendszere

Kérdés: Milyen ügyek intézhetőek a NAV telefonos ügyfél-tájékoztató és ügyintéző rendszerének használatával, és mik a szolgáltatás igénybevételének feltételei?
Részlet a válaszából: […] ...NAV telefonos ügyfél-tájékoztató és ügyintéző rendszerének (ÜCC) használatával az ügyfelek a beazonosítást követően meghatározott ügykörökben intézhetnek adóügyeket, illetve egyedi ügyekben kérhetnek tájékoztatást.Tájékoztatás kérhető– az...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2020. november 10.

Mentesség az egészségügyi szolgáltatási járulék megfizetése alól

Kérdés: Mentesülhet valamilyen módon az egészség--ügyi szolgáltatási járulék megfizetése alól a magán-s-zemély abban az esetben, ha semmilyen bevétele nincs, és a járulék megfizetése nagyon nagy terheket jelentene számára?
Részlet a válaszából: […] ...egészségügyi szolgáltatási járulék fizetésével, a nyomtatvány kitöltésével kapcsolatban, általánosságban felmerülő kérdéseikre telefonon keresztül is kaphatnak választ a NAV Általános Tájékoztató Rendszerének telefonszámán (06-40/42-42-42), valamint további...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2017. szeptember 5.

Adóhatóság telefonos információs rendszere

Kérdés: Milyen feltételekkel vehető igénybe az adóhatóság telefonos információs rendszere, és milyen ügyek intézhetők ilyen módon?
Részlet a válaszából: […] ...telefonos ügyintéző rendszerben a NAV adóztatási szerve – a 47/2013. NGM rendelet értelmében – az alábbi ügyek telefonos intézésének lehetőségét biztosítja:1. az adózó – állami adóhatóságnál nyilvántartott törzsadataira vonatkozó – egyedi bejelentései...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2013. december 17.