3 cikk rendezése:
1. cikk / 3 Munkavállaló kártérítési felelőssége
Kérdés:
Hogyan tudja megtéríttetni a munkavállalóval az okozott kárt a munkáltató abban az esetben, ha figyelmetlensége miatt tönkrement a céges telefon? A dolgozó nem tartotta be a telefon kezelésére vonatkozó munkahelyi szabályokat, és ez okozta a kárt. Milyen munkajogi lehetőségei vannak ebben az esetben a munkáltatónak? Levonhatja a dolgozó béréből a kárt?
2. cikk / 3 Magáncélú telefonbeszélgetés elszámolása
Kérdés: Milyen számítási módszer alapján kell megfizetnie a magánszemélynek a vállalatnál használt telefonbeszélgetés díját?
3. cikk / 3 Magán- és üzleti telefonhívások elkülönítése
Kérdés: Honnan lehet megállapítani, hogy a telefonbeszélgetések mikor magánjellegűek, és mikor szolgálják a cég érdekeit?