Biztosított panasza


Egy általános kifizetőhelyet működtető cég dolgozói hónapok óta nem kapják meg a tb-ellátásukat (tp, GYED stb.). A reklamálásra az ügyintéző azt a tájékoztatást adta, hogy ügyviteli szolgáltatót váltottak, és egyelőre nem biztosított a számfejtés. Mit tehet a biztosított ebben az esetben?


Megjelent a Társadalombiztosítási Levelekben 2010. július 20-án (177. lapszám), a kérdés sorszáma ott: 3043

[…] A dolgozók panasszal fordulhatnak a munkáltató székhelye szerinti Regionális Egészségbiztosítási Pénztár kifizetőhelyeket ellenőrző osztályához. A továbbiakban az ellenőrzés megállapításai […]
 
 

Elküldjük a választ e-mailen*

*
*ingyenes választ évente csak egyszer küldünk.
A *-gal megjelölt mezőket kötelező kitölteni.