Magán- és üzleti telefonhívások elkülönítése


Honnan lehet megállapítani, hogy a telefonbeszélgetések mikor magánjellegűek, és mikor szolgálják a cég érdekeit?


Megjelent a Társadalombiztosítási Levelekben 2006. november 14-én (93. lapszám), a kérdés sorszáma ott: 1607

[…] különítve el a magán- és az üzleti beszélgetéseket egymástól. Alkalmas módszer az is, ha a magánszemélyek hívásnaplót vezetnek, amelyben feltüntetik a hívott számot és a beszélgetés okát. A magáncélú beszélgetés nagysága a hívásnapló és a részletes számla egybevetésével állapítható meg. Mindkét módszer esetében a tételes kigyűjtés alapja a magánszemély nyilatkozata. A magánszemély közlése a hívás céljára vonatkozóan olyan nyilatkozatnak minősül, amelyet az ellenkező bizonyításáig el kell fogadni. Természetesen a kifizető jogosult arra, hogy a magánszemély nyilatkozatán túl, a részletező számla segítségével megállapítsa, hogy a magánszemély nyilatkozatát meghaladóan még mely hívások irányultak (irányulhattak) […]
 
 

Elküldjük a választ e-mailen*

*
*ingyenes választ évente csak egyszer küldünk.
A *-gal megjelölt mezőket kötelező kitölteni.