A NAV telefonos ügyfél-tájékoztató és ügyintéző rendszere

Kérdés: Milyen ügyek intézhetőek a NAV telefonos ügyfél-tájékoztató és ügyintéző rendszerének használatával, és mik a szolgáltatás igénybevételének feltételei?
Részlet a válaszából: […] ...NAV telefonos ügyfél-tájékoztató és ügyintéző rendszerének (ÜCC) használatával az ügyfelek a beazonosítást követően meghatározott ügykörökben intézhetnek adóügyeket, illetve egyedi ügyekben kérhetnek tájékoztatást.Tájékoztatás kérhető– az...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2020. november 10.

Egyszerűsített foglalkoztatás

Kérdés: Hogyan változtak az egyszerűsített foglalkoztatásra vonatkozó jogszabályok 2010. augusztus 1-jétől?
Részlet a válaszából: […] ...kötelezettsége van az APEH felé,amelyet választása szerint:a) elektronikus úton, központi elektronikusszolgáltatórendszeren keresztül b) telefonos ügyfélszolgálaton keresztül telefonon, vagyc) rövid szöveges üzenet (SMS) útján teljesíthet.Ennek során be kell jelenteni...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2010. augusztus 30.
Kapcsolódó címke: