2 cikk rendezése:
1. cikk / 2 Munkaidő csökkentése
Kérdés: Milyen adminisztrációs kötelezettségei vannak a munkáltatónak a hatóságokkal, illetve a munkavállalókkal szemben abban az esetben, ha a 12 fő főfoglalkozású munkavállaló heti 40 órás munkaviszonyát a megrendelések csökkenése miatt heti 30 órára kívánja csökkentetni? Kell-e módosítani a munkaszerződést abban az esetben, ha ez a csökkentés csak időleges?
2. cikk / 2 Foglalkoztatói teendők szülés esetén
Kérdés: Mikor, mi a teendője annak a kifizetőhellyel nem rendelkező foglalkoztatónak, akinek munkavállalója gyermeket vár? Hogyan kell megállapítani a szülési szabadságot, mit, mikor és hogyan kell jelenteni az APEH-nak, illetve a társadalombiztosítási szerveknek? Hogyan és milyen jövedelem alapján kell megállapítani az ellátás igénybevétele miatt elmaradt szabadságot?