4 cikk rendezése:
1. cikk / 4 A NAV telefonos ügyfél-tájékoztató és ügyintéző rendszere
Kérdés: Milyen ügyek intézhetőek a NAV telefonos ügyfél-tájékoztató és ügyintéző rendszerének használatával, és mik a szolgáltatás igénybevételének feltételei?
2. cikk / 4 Adóhatóság telefonos információs rendszere
Kérdés: Milyen feltételekkel vehető igénybe az adóhatóság telefonos információs rendszere, és milyen ügyek intézhetők ilyen módon?
3. cikk / 4 Elektronikus bevallás teljesítése meghatalmazott által
Kérdés: Teljesítheti-e a könyvelő az elektronikus havi bevallást? Ha igen, hogyan történik a regisztráció, hogyan hitelesíthető az adatszolgáltatás, illetve hogyan érvényesíthető a felelősség?
4. cikk / 4 Meghatalmazotti képviselet az adóhatóság előtt
Kérdés: Hogyan képviselhet egy magánszemély, illetve egy könyvelőiroda egy adóalanyt az adóhatóság előtt úgy, hogy a jogszabályokban foglaltaknak mindenben eleget tegyen?