Biztosítottak bejelentése elektronikus úton

Kérdés: A Tbj-tv. változásaiban az olvasható, hogy az egészségbiztosítási pénztárhoz a biztosítottak bejelentését szoftveren kell teljesíteni. Igaz-e ez és hogyan kell kérni a szoftvert?
Részlet a válaszából: […] ...kezdetének dátumát és annak érvényességi idejétfel kell tüntetni.A megállapodást a Megyei Egészségbiztosítási Pénztárak (MEP)ügyfélszolgálatán kell megkötni, 3 példány szükséges a foglalkoztatóaláírásával.Egy példány a munkáltatóé lesz, egy példány...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2006. február 7.

Adó- és jövedelemigazolás beszerzése

Kérdés: Hol és milyen módon szerezhető be a hitelfelvételhez szükséges adó-, illetve jövedelemigazolás?
Részlet a válaszából: […] ...Az adó-, a jövedelem- és az illetőségigazoláshatósági bizonyítványnak minősül. Az igazolások kiadása az igazgatóságok központiügyfélszolgálatain és kirendeltségein kérhető. Az ügyfélszolgálatokontérítésmentesen beszerzett vagy a kinyomtatott, kitöltött...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2005. december 13.

Meghatalmazotti képviselet az adóhatóság előtt

Kérdés: Hogyan képviselhet egy magánszemély, illetve egy könyvelőiroda egy adóalanyt az adóhatóság előtt úgy, hogy a jogszabályokban foglaltaknak mindenben eleget tegyen?
Részlet a válaszából: […] ...pedig a beadványt aláíróra vonatkozik és nem arra, hogy azt postázás helyett egy azzal megbízott személy adja le az adóhatóság ügyfélszolgálatán, kirendeltségén.Magánszemély meghatalmazotti képviseletea hatósági eljáráson kívüli ügyekben és a...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2004. november 23.

EMMA

Kérdés: Milyen kötelezettségeik vannak a munkáltatóknak az új munkaügyi adatbázis bevezetésével kapcsolatban?
Részlet a válaszából: […] ...eleget: a megyei (fővárosi) munkaügyi központok 174 kirendeltségén személyesen, vagy képviselő útján a Munkaügyi Nyilvántartó Központ ügyfélszolgálatánál, a saját adataihoz történő hozzáférést biztosító kód alkalmazásával, tone üzemmódú telefonon, vagy a...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2004. július 13.

Társadalombiztosítási kifizetőhely létrehozása

Kérdés: Amennyiben egy foglalkoztató dolgozóinak száma 100 főre emelkedik, társadalombiztosítási kifizetőhelyet kell működtetnie. Milyen kötelezettségei vannak ezzel kapcsolatban a foglalkoztatónak?
Részlet a válaszából: […] ...összegét.A kifizetőhelyi feladatok ellátásához szükséges nyomtatványok az Országos Egészségbiztosítási Pénztár Ügyfélszolgálatán (1139 Bp., Váci út 73/A) megvásárolhatók, illetve írásos kérelmükre a Fővárosi és Pest...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2003. szeptember 23.
1
13
14