4 cikk rendezése:
1. cikk / 4 A NAV telefonos ügyfél-tájékoztató és ügyintéző rendszere
Kérdés: Milyen ügyek intézhetőek a NAV telefonos ügyfél-tájékoztató és ügyintéző rendszerének használatával, és mik a szolgáltatás igénybevételének feltételei?
2. cikk / 4 Rezsiutalvány
Kérdés: Hol érdeklődhet az a nyugdíjas személy, akinek nem érkezett meg a rezsiutalványa, és sehol nem kapott megfelelő információt arról, hogy kihez kell fordulnia?
3. cikk / 4 Rendelkezés a személyi jövedelemadó 1+1 százalékáról
Kérdés: Hogyan tud rendelkezni a személyi jövedelemadója 1+1 százalékáról a magánszemély, ha az adóbevallását a NAV készíti el?
4. cikk / 4 Közérdekű nyugdíjas-szövetkezet
Kérdés: Mi az a közérdekű nyugdíjas-szövetkezet? Alapíthatnak ilyen céget azok a személyek is, akik még nem töltötték be az öregségi nyugdíjkorhatárt, de ellátásban részesülnek, és mellette szeretnének dolgozni?