6 cikk rendezése:
1. cikk / 6 A NAV telefonos ügyfél-tájékoztató és ügyintéző rendszere
Kérdés: Milyen ügyek intézhetőek a NAV telefonos ügyfél-tájékoztató és ügyintéző rendszerének használatával, és mik a szolgáltatás igénybevételének feltételei?
2. cikk / 6 Jogviszony bejelentésének ellenőrzése
Kérdés: Hogyan tudja ellenőrizni egy munka-viszonyban álló magánszemély, hogy a foglalkoztatója bejelentette, illetve hogy megfizette utána a kötelező közterheket? Lehetséges az, hogy a cég nem tesz eleget a kötelezettségeinek, és a munkavállaló emiatt nem lesz jogosult orvosi ellátásra?
3. cikk / 6 Biztosítási jogviszony
Kérdés: Hogyan kaphat információkat a korábbi biztosítási jogviszonyairól egy magánszemély abban az esetben, ha feltételezi, hogy a foglalkoztatói nem tettek eleget bejelentési kötelezettségüknek?
4. cikk / 6 Nyugdíj-biztosítási adategyeztetés
Kérdés: Mit jelent az pontosan, hogy a nyugdíjintézet mindenkivel egyezteti az adatait?
5. cikk / 6 Szolgálati idő
Kérdés: Hogyan tudhatja meg egy magánszemély, hogy hány év szolgálati időt szerzett, tekintettel arra, hogy megszűnt a szolgálatiidő-számítás intézménye?
6. cikk / 6 Foglalkoztatási jogviszony ellenőrzése
Kérdés: Hogyan tudja leellenőrizni a magánszemély, hogy bejelentette-e a foglalkoztatója, hogyan kaphat információt a nyilvántartott munkaviszony időtartamáról, illetve a kifizetett bérekről?